około 330Nm przy 2000 i ponad 400 przy 4000 :shock: no to ładnie musi targać lepiej jak benzyna :diabelski_usmiech fajnie ze na dole nie ma za duzo niutona
[O1] szalejący wskaźnik temperatuty płynu
Zwiń
X
-
[O1] szalejący wskaźnik temperatuty płynu
Witam przydarzyło mi sie to w O1 RS 1.8T AUQ na trasie, zauwazylem wysoka temp na wskaźniku, od razu zatrzymalem podnioslem maske a tam wszystko ok weze miękkie, nic nie gotowało itp. Wsiadlem do auta zapalilem i wszystko ok 90st na wskaźniku. Po przejechaniu kilku km znow to samo.Wraz ze wzrostem temp samochód słabnie, jedzie jak maluch. Podpiałem Vaga, wyskoczył błąd czujnika doładowania turbiny lecz mechanik stwierdzil, że tak czy tak wymienimy czujnik temp. Po wymianie tego czujnika nadal to samo. Czy moze miec wpływ czujnik doładowania na wartość temp płynu na wskaźniku?? Wydaje mi się ze te usterki nie sa powiazane ze sobą. Jeśli mam racje to co teraz robic??
-
-
Re: szalejący wskaźnik temperatuty płynu
Zamieszczone przez orzusWitam przydarzyło mi sie to w O1 RS 1.8T AUQ na trasie, zauwazylem wysoka temp na wskaźniku, od razu zatrzymalem podnioslem maske a tam wszystko ok weze miękkie, nic nie gotowało itp. Wsiadlem do auta zapalilem i wszystko ok 90st na wskaźniku. Po przejechaniu kilku km znow to samo.Wraz ze wzrostem temp samochód słabnie, jedzie jak maluch. Podpiałem Vaga, wyskoczył błąd czujnika doładowania turbiny lecz mechanik stwierdzil, że tak czy tak wymienimy czujnik temp. Po wymianie tego czujnika nadal to samo. Czy moze miec wpływ czujnik doładowania na wartość temp płynu na wskaźniku?? Wydaje mi się ze te usterki nie sa powiazane ze sobą. Jeśli mam racje to co teraz robic??
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez hsurimWęże nie powinny być miękkie.
Komentarz
-
-
podepnij VAGa i zrob jak najszybciej logi, bo wychodzi na to ze pokaszanil sie sklad mieszanki. to ze masz 90*C na wskazniku o niczym nie swiadczy, temp w komorze spalania jest i tak duzo wyzsza a ze zlym skladem mieszanki bedzie jeszcze wyzsza.
aha. jak czuja sie swiece?
no i ten czujnik doladowania tez sie prosi zeby mu sie przyjrzec (pewnie on pokaszanil sklad)kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
orzus,
układ chłodzenia jest ciśnieniowy, więc węże nie mogą być miękkie, a co za tym idzie (fizyka) temp. wrzenia jest wyższa niż 100 st. C.
sprawdź termostat (może być przyciety i nie otwiera sie do końca)
objawy, które opisujesz, świadczą o słabym obiegu chlodziwa.
czujnik doładowania nie steruje cisnieniem tylko go mierzy i nie ma wpływu na temp. silnika, wydaje mi sie że masz 2 usterki w jednym czasie.
Komentarz
-
-
a tak wogole te objawy masz od wymiany swiec czy od niedawna? sprawdz termostat (najlepiej w garmku z woda i termometrem) i poziom plynu chlodzacego (miekkie weze sugerowalyby ze i tam cos sie moze dziac).
to ze bardziej sie grzeje jak dajesz w palnik to normalna sprawa, problem jest taki, ze to cieplo nie jest 'odbierane' z silnika (ukl chlodzenia) albo jest go dostarczane za duzo (sklad mieszanki).kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
byłem dzis na kompie i u mechanika i tak:
- mieszanka ok
- czujnik doładowania ok
- czujnik temp ok
- zegary ok
- podczas wskazania na wskaźniku 130*C vag pokazuje to samo a rzeczywista temp płynu wynosi 90 zarówno w zbiorniku jak i przy czujniku
- vag pokazuje błąd ciśnienia doładowania - sprawdzone - brak nieszczelności
chyba tylko jasnowidz albo wróżka mi pomoże...
[ Dodano: Nie 29 Lis, 09 12:42 ]
a co powiecie na przepływke lub sonde lambda?? Ja bym jednak obstawiał, że ta usterka ma wpływ z blędem ciśnienia doladowania wiec skoro czujnik ok to moze cos z tych rzeczy??
[ Dodano: Sro 02 Gru, 09 11:56 ]
usterka zlokalizowania i naprawiona - wirnik pompy wody
Komentarz
-
Komentarz